Jūsų prekių krepšelis tuščias
Garantinio remonto klausimais kreipkitės į:
UAB “AVPRO”
Kęstučio g. 34-201, LT-08112 Vilnius
Tel. (8-5) 2121222
info@avpro.lt
Darbo laikas:
I – V 10:00 – 19:00
VI -VII Garantinio aptarnavimo servisas nedirba
Gerbiamas pirkėjau, įsitikinkite, ar garantinė kortelė teisingai užpildyta ir ar yra prekybinės organizacijos spaudas.
GARANTIJA
Visoms naujoms prekėms, parduodamoms privatiems klientams mūsų elektroninėje parduotuvėje bei parduotuvėse, esančiose Klaipėdoje ir Vilniuje, yra suteikiama 24 mėn. garantija, išskyrus atvejus, kai garantijos laikotarpis nustatomas atskirai.
GARANTIJOS SĄLYGOS
Pirkėjui, įsigijusiam prekę iš mūsų, yra suteikiama 24 arba išimtinais atvejais kito nustatyto laikotarpio garantija.
1. Garantija įsigalioja nuo pirkimo dienos ir galioja atsižvelgiant į žemiau pateiktas garantijos sąlygas.
2. Šio laikotarpio metu pirkėjui Lietuvos Respublikos teritorijoje yra garantuojama ištaisyti visus trūkumus, kurie gali iškilti naudojimo metu dėl medžiagų broko arba gaminimo klaidų.
Garantinio aptarnavimo atlikimas neatnaujina ir nepratęsia garantinio laikotarpio.
3. Garantija netaikoma:
5. Garantinis talonas negalioja, jei:
6. Gamintojas neatsako už avarijas ar žalą žmonėms, gyvūnams, turtui, įvykusius dėl vartotojo kaltės: nežinojimo ar prietaiso vartotojo instrukcijos nesilaikymo bei prietaiso prijungimo ar instaliacijos, atliktos ne pardavėjo įgalioto serviso.
Gaminio nustatymai ir diegimas (surinkimas, prijungimas ir kt.) aprašyti vartotojo instrukcijoje, pateikiamoje kartu su prietaisu. Labai svarbu prietaisą tinkamai nustatyti ir įdiegti, siekiant, kad jis patikimai veiktų ir galiotų garantija.
GRĄŽINIMAS
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“
Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas raštu el. paštu uzsakymai@avpro.lt apie tai pardavėjui ar paslaugos teikėjui per keturiolika dienų nuo daikto pristatymo dienos
* Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo);
* Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
* Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
* Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
* Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
Norėdami
nutraukti nuotolinę ar ne prekybos patalpose sudarytą sutartį, galite
pasinaudoti šia forma.
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 dienų po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Pirkimo pardavimo taisykles rasite čia: Pirkimo-pardavimo taisyklės. Jos sudarytos remiantis LRV2014-07-22 nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis šiose taisyklėse numatyta Pirkėjo prekių grąžinimo teise, Pirkėjui tenka prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidos.