We use cookies in order to optimize your experience on our website. You can change your cookie settings in your browser at any moment.

Returns

Warranty repair questions, please contact:


UAB “AVPRO”

Liejyklos str. 8, Vilnius

Tel. (8-5) 2121222

Working hours:

I – V 10:00 – 19:00

VI -VII Warranty-sales service is closed


Dear Customer, make sure that the warranty card is completed correctly and there is a trade organization's stamp.

            WARRANTY

All new goods sold to private customers in our online store and stores located in Klaipeda and Vilnius is given 24 months warranty, unless the guarantee period shall be determined separately.

            WARRANTY CONDITIONS

A buyer who purchased a product from us, is given 24 or in exceptional cases, other fixed-term guarantee.

1. Warranty take effect from the date of purchase and is valid regarding to the following warranty conditions.

2. During this time the buyer in the Republic of Lithuania is being guaranteed to correct any deficiencies that may arise during use due to materials defects or manufacturing errors.

Sales service performance does not update and does not extend the period of warranty.

3. Warranty does not apply:

  • for damages appeared after device connected to the power supply not properly  or power grid disturbances;
  • for damage caused by chemical exposure;
  •  for device discoloration (yellowing, contamination, etc.);
  • for damage, appeared after merger the product to the power supply which contravene state-standard cable networks , telecommunications,  other external factors (eg., humidity or temperature effects), as well as ill-treatment with the device (eg.: cleaning, shaving marks, scratches or other mechanical breaches);
  • for damage or defects resulting from devices transportation if they are transported by the purchaser;
  • radus bandymo patekti į prietaiso vidų pėdsakų, taip pat, jei gaminys taisytas ne pardavėjo įgaliotame servise;
  • radus gaminio konstrukcijos ar schemos pakeitimų (išskyrus aprašytus vartotojo instrukcijoje);
  • radus mechaninių pažeidimų;
  • radus gedimų, kurie atsirado į prietaiso vidų patekus pašaliniams daiktams, medžiagoms, skysčiams ar gyvūnams (pvz., vabzdžiams);
  • radus gedimų, kurie atsirado dėl standartų neatitinkančių eksploatacinių medžiagų ar atsarginių dalių naudojimo;
  • jeigu gaminys, skirtas asmeniniam (buitiniam, šeimos) naudojimui, panaudotas verslo veiklai vykdyti, siekiant pelno, gamybiniais bei kitais tikslais, neatitinkančiais tikrosios prietaiso paskirties;
  • visais kitais atvejais, kai daikto trūkumai atsirado dėl to, kad pirkėjas nesilaikė vartotojo instrukcijos, arba daikto trūkumai atsirado dėl trečiųjų asmenų kaltės ar nenugalimos jėgos;
  • įprastai nusidėvinčioms prietaiso dalims, pvz.: lempoms, baterijoms, akumuliatoriams, saugikliams, mikrofonams, laisvų rankų įrangos bei nuotolinio valdymo pulteliams, išoriniams maitinimo blokams ir įkrovimo prietaisams, sujungimo kabeliams, dangteliams.
  • garantinis remontas netaikomas: plastikinėms, stiklinėms, guminėms ir popierinėms dalims, standartinėms kabelių dalims, įprastoms trumpalaikėms dalims ir priedams, tokiems kaip išorinės plastikinės dalys, saugiklis, lemputės, akumuliatoriaus baterija, diržai, guoliai, ašinės dalys.
4. Garantija gali būti nutraukta, jeigu:
  • prietaisą taisė asmuo ar įmonė, neįgaliota pardavėjo serviso;
  • prietaisas buvo akivaizdžiai sąmoningai sugadintas.
5. Garantinis talonas negalioja, jei:
  • nepateikiamas kasos čekis ar kitas pirkimą įrodantis dokumentas;
  • jis neteisingai užpildytas (turi būti pardavimo data, prekės pavadinimas, modelis, parduotuvės antspaudas ir pardavėjo parašas);
  • jame yra braukymų ir taisymų, nepasirašytų pardavėjo.
6. Gamintojas neatsako už avarijas ar žalą žmonėms, gyvūnams, turtui, įvykusius dėl vartotojo kaltės: nežinojimo ar prietaiso vartotojo instrukcijos nesilaikymo bei prietaiso prijungimo ar instaliacijos, atliktos ne pardavėjo įgalioto serviso.

Gaminio nustatymai ir diegimas (surinkimas, prijungimas ir kt.) aprašyti vartotojo instrukcijoje, pateikiamoje kartu su prietaisu. Labai svarbu prietaisą tinkamai nustatyti ir įdiegti, siekiant, kad jis patikimai veiktų ir galiotų garantija.

             GRĄŽINIMAS

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis

Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas raštu el. paštu uzsakymai@avpro.lt apie tai pardavėjui ar paslaugos teikėjui per keturiolika dienų nuo daikto pristatymo dienos

* Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo);

* Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

* Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);

* Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;

* Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Norėdami nutraukti nuotolinę ar ne prekybos patalpose sudarytą sutartį, galite pasinaudoti šia forma.

 

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 dienų po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

 

Pirkimo pardavimo taisykles rasite čia: Pirkimo-pardavimo taisyklės. Jos sudarytos remiantis LRV2014-07-22 nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis šiose taisyklėse numatyta Pirkėjo prekių grąžinimo teise, Pirkėjui tenka prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidos.


Loading...